tisdag 12 april 2016

Gamla schackpjäser & en nygammal blogg att tipsa er om






Nu är det hög tid att visa er några av de gamla schackpjäserna som jag tidigare fyndade på en loppis. SÅ himla fina! Naturligtvis var jag tvungen att ha en glaskupa över dem också...annars hade jag fått leta under vartenda skåp, då katterna hade gått bananas.

Och pianot fick sig en ny placering under ommöblering jag nyss gjorde. Det blev mycket bättre såhär. Även den stora affischen på alla våra sex barn (tre vardera), fick komma fram.


Skön tisdag till er alla!










Ps. Minns ni bloggare (och/el läsare) Marits vita skrin? En väldigt stor blogg med många läsare...Innan bloggen "lades ner" så lät hon oss läsare får följa med -vad gäller det mesta- inför planerandet av sitt kommande bröllopet. Det efterlängtade bröllopet då hon skulle gifta sig med sina barns far. Bröllopet gick av stapeln, och sen blev allt tyst. Uppdateringarna på bloggen stannade helt av?

NU är hon så åter tillbaka i bloggvärlden, "allas våran Marit". Klicka HÄR för att läsa om vad det egentligen var som hände strax efter bröllopet då LIVET kom emellan...Vadå- ångrade hon sig? Träffade hon en annan? Mmm, gå in och läs själva HÄR eller på länken ovan...HÄR är för övrigt Marits vita skrin- den första bloggen som tystnade...Marit jobbar för övrigt på Åhléns här i Borlänge, och jag har träffat henne. En gullig tjej med stenkoll på det där med inredning.






Inga kommentarer: